måndag 13 augusti 2012

Kärlek suger purjo

Jag älskar min flickvän. Eller ja sedan ett par timmar min fd flickvän.

Hon älskar mig. Det vet jag.

Fd säger ni? Känns lite märkligt om ni nu älskar varandra.

JAJEMEN! Det tycker jag också. Delvis. Som vi har det nu funkar det inte. Inte alls. Hon får panik och dumpar mig lite då och då, jag ägnar två dagar åt att reda ut krisen och laga mitt mosade hjärta.

Hon har massor av bagage. Det har vi alla, men hon vet knappt vad som ligger i väskorna. Det orsakar vissa problem och hon vill packa upp ensam i lugn och ro, för att verkligen kunna koncentrera sig på innehållet.

Jag är så trött på drama. Sen -07 har jag knappt haft något annat. Bagageexplosioner drar energin ur mig och får mig att börja anpassa mig för att slippa undan. Tyvärr är det en värdelös taktik.

Allt är bara sorgligt. Hemskt sorgligt. Saknar henne innan hon lämnat mig. Hon är den underbaraste, vackraste, godaste och mest fantastiska varelse jag mött.

Skräp.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar