torsdag 16 februari 2012

Mina, DJs och E2s drömmar

Jag förstår inte riktigt hur det har gått till men vi tre verkar ha en fantastisk förmåga att drömma de mest bisarra sakerna.

Som är E2 drömmer att hon har sex med Clint Eastwood, eller DJ om sitt deltagande i Top Model eller jag som tittar på när min far, moster och mor går på catwalken och visar pyjamasar.

För några nätter sedan drömde jag om E2. Kommer inte ihåg så mycket mer än att hon köpt en pall som såg ut som ett svin/gris. Tänk er Pumba i Lejonkugen. Genom att sitta på den blev hon tydligen mycket majestätisk.

Natten efter det drömde jag om flickvännens ex. Hon kom hem till mig, flickvännen presenterade oss och plötsligt var hon Ann Nicole Smith i HM:s reklam från 1994. Ni vet den här:



Hon börjar även flirta med mig. I stil med det här:



Flickännen undrade om jag ville säga något med den här drömmen...och helt ärligt, jag vet inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar