söndag 20 november 2011

Den berömda helgen




Mötte ragget vid centralen.

Taxi till hotellet som visade sig vara Marriott. Hade inte en aning om var jag skulle, hade tom undvikit att googla.

Rummet låg på elfte våningen. Möttes av rosor, bubbel och praliner. Tror ragget blev lite besviken att jag inte fick ett mer verbalt lyckoutbrott...men hur sätter man ord på en sådan grej? "Wow" var väl det jag fick ur mig...

Utsikt över Rålis, Västerbron, Södermalm...kan säga att det var en fantastisk vy från den enorma balkongen.



Middag med kött, ost och vin innan vi hamnade i badet. Ragget hade roligt med badskummet och vi höll på att drunkna i skum när vi satte igång bubbelmaskinen. Observera att den LYSER!



Har varit med om värre än att ligga i varmt vatten och titta ut över ett nattligt Stockholm.

Lördagen spenderades i sängen. Främst sovandes. Två personer som är uppe i varv 20 timmar om dygnet men blir lugna i varandras sällskap fungerar nog så. Dock hann vi med att äta frukost (fanns pannkakor och wienerbröd *lycka*) och se en magisk soluppgång.

Ragget hamnade i konfikt med rummets kaffebryggare. Kaffebryggaren vann genom att erbjuda äckligt kaffe när ragget väl fick igång den.



Middag på Nem Nem. Gott. Åt vårrullar. Drack drink. Gott med apelsin!




Avrundade kvällen på Malmen. Sedan hem till rummet.




Behöver jag säga att jag veeeeerkligen inte ville åka hem idag?


Jag har träffat världens bästa tjej. Så är det bara. Henne är jag kär i.

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar