lördag 5 november 2011

Dalarna

Är i Smedjebacken över helgen. Äter, sover, pluggar, springer och kollar på film och stand up.

Mitt ex är verkligen en av dem som känner mig bäst. Han vet saker om mig ytterst få vet och kan läsa mig bättre än någon annan. Det är så jäkla skönt att hänga med honom. Vi behöver knappt prata!

Ingenting förändras mellan oss. Det kan gå månader mellan att vi pratar med varandra, men så hörs/ses vi och allt är som vanligt.

Han är lycklig här i skogen. Obegripligt men sant. Det märks på honom. Även om han tycker han börjar bli tjock...

Imorgon åker jag hem. Ska bli mött av ragget. Saknar henne. Har inte setts ordentligt sen i onsdags och då var det lite drama. Hennes relationsfobi blir onödigt högljudd vissa stunder.

Vill ses och bara ha det skönt.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar