torsdag 18 augusti 2011

Att göra

Som jag skrev förut så använder jag mig av listor. Idag har det verkligen varit en nödvändighet.

Har haft en aktivdag med lunch på stan, fika på stan och sen middag på stan. Däremot har jag den där klumpen i magen som vägrar försvinna.

Tog atarax igår innan jag gick och lade mig. Skulle nog behöva det i natt också men nackdelen är att jag svettas så fruktansvärt. Vaknade i natt och fick gå upp och torka av mig...Tror jag kommer få köpa nya kuddar snart.

Lyckades komma iväg och träna. Vilket jag känner är en sak jag måste göra för att må bra. Det rensar huvudet och får mig att känna mig "duktig". Duktig som i "tar hand om mig själv" mer än "duktiga flickor ska göra det annars är de värdelösa".

Idag började jag och E2 spåna om att skaffa ett större gemensamt boende. Vi vill båda bo större samtidigt som vi inte har pengarna att köpa något. En trea med balkong vore inte helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar