söndag 8 april 2012

När katten är borta

Jag och flickvännen har inte träffats så mkt på senaste tiden eftersom jobb, mående och annat tråkigt kommit emellan.

Jag är inte så bra på att leva ut känslor.

Tidigare har jag hanterat det genom att ta på mig partytofflan men numera är den parkerad i garderoben.

Så vad är mina alternativ?

Jo.

Det stavas TLC. En fantastisk kanal.

Being Chaz Handlar om Chers son Chaz (fd Chastity). Han är med i Dancing with the stars tydligen. Och har en valp som kissar inne. Mycket draaaama.

Konditorskolan Första gången jag upptäckte TLC var i Danmark hos DJ. Vi tre så otalig avsnitt av bla Cake boss. Bortsett från att göra tårtor så lagar Cake boss italiensk mat som ser ut som en helttäckningsmatta från 60-talet. Orange, brun, röd och gul that is. I den här serien så tävlar folk om att få en plats på hans bageri...tror jag.

Utöver dessa godsaker så tittade jag även på "Jag är gravid, men…min man vill bli kvinna" Mycket intressant att den transsexuella mannen väljer att "lägga det hela åt sidan" när barnet kommit.


Så.

Älskling...för MIN skull måste vi nog försöka träffas oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar