söndag 29 januari 2012

Det ni ville veta om mig

1. VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För 10 år sedan var jag tillsammans med min första pojkvän, bodde på Söder, var förvirrad, omogen och ganska vilsen. Ville så mycket men vad jag ville hade jag ingen aning om.

2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEN?
Ville dö. Jag var nog så lågt som jag någonsin varit.

3. FEM SNACKS DU GILLAR?
1. Naturgodis med choklad. 2. Jordnötsringar 3. Vinägerchips 4. Kakor med nötter och choklad 5. Cashew- och pistagenötter.

4. FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Det är nog fler än vad jag vill erkänna. Särskilt pinsamma låtar.

- Wonderwall
- Breakfast at Tiffany's
- Lemon tree
- Massor av Depeche Mode
- MAssor av REM

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
1. Resa 2. Resa 3. Betala av CSN 4. Resa 5. Köpa en lägenhet

6. FEM DÅLIGA VANOR?

1. Pratar för mycket om mig själv 2. Skriver aldrig upp saker 3. Leker med mobilen 4. Lägger mig för sent 5. Hoppar över föreläsningar

7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Vara med flickvännen, umgås med bästa vännerna och prata med pappa. 2. Träna 3. Äta 4. Baka 5. Sova

8. FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
1. Päls 2. Stickade tröjor i stil med mellanstadielärares (gillar inte bollar och paket) 3. Hudnära plagg med hög halt av polyester (hej svettlukt!) 4. Moccka/skinn (lukten får mig att må illa) 5. Ylletröjor. (killar och sticks)

9. FEM FAVORITLEKSAKER
1. Mobilen 2. Datorn 3. Min bakmaskin 4. Skidor 5. Skivstången

10. TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
Ni vet vilka ni är.....MUAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar