måndag 17 oktober 2011

Kluvet

Tjejen är underbar och jag är fånigt kär. Samtidigt vet båda och är helt ärliga med att hon inte vill ha något förhållande. Vi pratar mycket och öppet och försöker ta allt för vad det är.

Jag är inte rädd utan mest lycklig över att få träffa någon som henne. Känslan av att det kommer försvinna en dag gör det hela ännu mer speciellt.

Önskar att det var enklare. Önskar att vi träffats i andra sammanhang. Önska går men det påverkar inte situationen.

Hon har stunder när hon får panik och undrar vad hon håller på med. Fördelen är att jag inte tar det personligt. Jag vet att hon har saker hon behöver göra oavsett min existens eller ej.

Stunder när jag ligger och tittar på henne önskar jag att livet var enklare. Men tänk så tråkigt det hade varit...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar